Monday 23 December 2013

Majlis Perpisahan Encik Saifullah Syrif Bin Salihan

 Selepas Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia Negeri Perlis kehilangan seorang kakitangan jabatan yang telah dinaikkan pangkat, iaitu Encik Azaharil Azhar Bin Rosli pada bulan  Mac 2013, kali ini jabatan kehilangan seorang lagi rakan sekerja iaitu Encik Saifullah Syriff Bin Salihan , Penolong Jurutera Gred J 29 merangkap Ketua Bahagian Kejuruteraan Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia Negeri Perlis yang akan bertukar ke Ibu Pejabat Jabatan Perhutanan Malaysia, Kuala Lumpur kerana ingin berada dekat dengan keluarga yang telah menetap di sana.
 Beliau akan bertukar pada 23 Mei 2013 ke jabatan baru setelah menabur bakti selama 4 tahun di bumi Perlis. Beliau telah banyak memberi sumbangan dan bakti pada jabatan di peringkat tugasan hakiki sehinggalah kepada aktiviti-aktiviti yang telah dianjurkan oleh jabatan. Semua  ahli KEWABA telah hadir pada majlis ini untuk memberikan penghargaan dan penghormatan terakhir kepada yang dirai sebelum beliau memulakan tugas di tempat baru.
Di akhir Majlis Yang Setia Pengarah JBPM Perlis merangkap Pengerusi KEWABA Tuan Mohd Fadzil Bin Haroon telah menyampaikan sedikit cenderahati kelab kepada yang dirai dan disusuli pemberian cenderahati dari Bahagian-bahagian lain untuk kenang-kenanggan dari Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia Negeri Perlis disamping ucapan semoga berbahagia bersama keluarga tersayang dan selamat maju jaya di tempat baru kelak.

No comments:

Post a Comment