Monday 9 January 2012

Majlis Perpisahan Kakitangan Puan Amrah & Encik Amar

 Pada 25 Mac 2011 Ibu Pejabat Jabatan Bomba & Penyelamat Negeri Perlis telah kehilangan dua orang kakitangan yang banyak memberi sumbangan kepada jabatan terutamanya di Bahagian Kewangan serta Bahagian Latihan. Di mana Encik Amar yang menjalani latihan praktikal di jabatan ini telah tamat tempoh latihan praktikalnya dan perlu menyambung kembali pengajiannya di UiTM Arau. Beliau telah berkhidmat di Bahagian Kewangan selama 4 bulan. Kelihatan Encik Amar menerima saguhati dari Ketua Bahagian Pengurusan, Puan Jariah sambil diperhatikan Ketua Cawangan Sumber Manusia Cik Nur Hidayah.
 Puan Amrah pula telah berkhidmat sebagai Pembantu Tadbir N 17 di  Bahagian Latihan Negeri selama 1 tahun dan beliau telah bertukar ke Jabatan Pengangkutan Jalan Negeri Kedah di Alor Setar kerana mengikuti suami yang bekerja di sana.
 Yang Setia Pemangku Pengarah Tuan Mohd Fadzil menyampaikan sedikit cenderahati dari jabatan kepada kedua-dua pegawai yang dirai atas segala sumbangan dan khidmat yang telah diberikan kepada jabatan.

 Yang Setia Pemangku Pengarah bersama pegawai-pegawai kanan menikmati hidangan yang disediakan oleh Kelab KEWABA selepas Majlis Perpisahan tersebut di Kafeteria.
Isteri Pemangku Pengarah Puan Salmah turut hadir bagi memeriahkan majlis bersama-sama kakitangan wanita yang lain.

No comments:

Post a Comment